Wednesday, July 25, 2012

Kehamilan Kosong





 Hamba Allah:
saya pulak mimpi diri sendiri mengandung...:sedihnya:...padahal kawin pun tak, calon pun takde, mimpi mengandung pulak....mengarut betul




Yang Arif:
AWAS ya, takut JIN yang beritahu dia telah membuntingkan kamu hati hati ya, Jin adakala tindih manusia, adakal lebih dari tu semuanya gara gara, dampingan JIN yang selalu bersama tanpa di sedari awasi diri ya, ingatlah Allah selalu, bersucilah, sebelum tidur dan doakan kebaikan, subhanallah




Hamba Allah:

ha? jin membuntingkan? pernah jugak dengar...tapi apa tanda2nya dan apa mudaratnya? ku berlindung dengan Allah...



Yang Arif:
 bagi yang dah menikah di minta " Allahumma janibnas syaitan.........."
maksudnya syaitan berserta gerak nafsu diri
bagi yang menikah, adakala, HILANG KANDUNGAN
bagi yang berjauhan suami, boleh mimpi , bersetubuh real, seakan suami bersamanya, ada beberapa ayat ayat tertentu boleh di tujukan, agar isteri boleh mimpi basah
orang yang baca ayat tu lupa, ada khadam ayat, dialah terpa buat sesuatu dengan isteri

subhanallah
seterusnya bujang, suka melancap, suka sejenis, suka nafsu, syaitanlah bersama
syaitan buat kerja, manusia tak nampak
tetapi boleh jadi macam macam, perut membusung dan lain lain sebagainya
macam macam boleh jadi, jadi kekalkan diri bersuci, hati, ingat Allah sentiasa, muga Allah beri perlindungan pada muslimat mukminat
inshallah

#copypaste

Sekarang baru aku tahu macam mana yang orang kata mengandung tapi kandungan kosong. Kesian kan? Bawa perut ke hulu ke hilir bila sampai masa tahu2 kandungan kosong. Minta2 jauh dari segala bala. Mintak perlindungan Allah SWT.

Memang betul mimpi tak boleh percaya 100% TETAPI kewujudan jin dan syaitan kita harus percaya bukan? So berhati-hati la. Sandarkan diri kepada Yang Maha Esa. InsyaAllah kita akan selamat.



*sekadar berkongsi maklumat*

3 comments :

Liana Ag. Sani said...

i dah follow u. kalo sudi, follow me back.. nanaepic.blogspot.com
(mybe comment ne xde kaitan dgn entry u kn. hihi.)
:)

cikumi_violet said...

ohh..aq bru tau beb..tkot la..mntak2 dijauhkn suma benda2 ni..:)

fatin aziz said...

tu la aku pun baru tau. slama ni dok dgaq ja
la ni bru tau mcm mna benda ni jadi.

 
copyright to: FatinAziz's Belog' full design: jiakreatifelt