Wednesday, January 16, 2013

1st Giveaway By Puterikasih.com


http://www.puterikasih.com/wp-content/uploads/2013/01/puteri_kasih_1st_giveaway.jpg
Aku join GA lagi..
Ada sorang blogger ni tag aku join GA ni. Selalunya aku memang buat tak tau je. Nak join apatah lagi kan. Tapi tak tau la sebab apa aku tetiba nak join. Sebab hadiah semua gempak-gempak kot. Korang pun join la sama ye.

Kalau nak join klik banner kat atas tu ye!

1st Giveaway By Puterikasih.com ini dianjurkan oleh Puterikasih.com dan ditaja bersama oleh All About CraftDikbiAzie NamicoJosrevalution @JRNurul SyarafinaAzziamiza, ZuhanifKiosk Vitamin, Cik YayaKimmie Serembanmaya.com dan Kaspersky Malaysia


Rakan yang ditag:

11 comments :

nadia farhana said...

goodluck dear :)

fatin aziz said...

thanx dear :)

puteri kasih said...

thanks dear :)

good luck yer ^_^

fatin aziz said...

thanx dear :)

Ayie Abas said...

salam fatin :)

good luck ya... :)

fatin aziz said...

@ayie abas wassalam...

sa mic said...

datang dari GA yang sama , goodluck ;)

fatin aziz said...

gud luck for u too :)

eymasu said...

terbang dari GA yang sama..(^_^)DKDE

http://eymasushoppe.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-by-puterikasihcom.html

puteri kasih said...

fatin..ada penambahan seorang lagi penaja..jangan lupa selitkan dalam entri yer :)

Azwar Syuhada said...

azwa datang terjah dari segmen yang sama.. :)

http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-by-puterikasihcom.html

 
copyright to: FatinAziz's Belog' full design: jiakreatifelt