Tuesday, February 12, 2013

Simple Giveaway Aisyah Humaira'




jom la kita ramai-ramai join GA ni. Hadiah tak payah cakap la gempak yang teramat. Korang klik je banner tu lepas tu tengok hadiah-hadiah. Konfem korang cepat-cepat join!!!

GA ni tamat hari ni tau so cepat sikit menaip tu supaya ada peluang nak menang..hehe :P

Lots Of Luv,
Fatin Aziz...



6 comments :

eymasu said...

terbang dari GA yang sama..gud luck..(^_^)

http://eymasushoppe.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

shierashaira said...

xdan dah nak join :) ahahah.. follow u .. follo me bACK http://shahira1994.blogspot.com/

shierashaira said...
This comment has been removed by the author.
aisyah humaira' said...

Assalamualaikum.
Senarai peserta dah ada. jom bw sambil berkenalan dengan bakal pemenang :)

http://www.aisyahhumaira.com/2013/02/blogger-simple-tapi-gempak.html

roslita thalib said...

dari segmen yang sama :)
http://karipapkensar.blogspot.com/2013/02/simple-giveaway-aisyah-humaira.html

IeZwa RazK II said...

Hye!! Jom join GA terbaru ni. Ada 30 hadiah menarik untuk dimenangi. :)

http://aqueiez95.blogspot.com/2013/02/mini-giveaway-by-iezwa-razk_15.html

 
copyright to: FatinAziz's Belog' full design: jiakreatifelt