Wednesday, July 10, 2013

Dalam Poket Ada RM10 Tapi Boleh Makan Steamboat

Assalamualaikum..

Adik: Abah jom makan steak. Lama dah tak makan steak.

Abah: Abah nak tengok Dil To Pagal Hai ni.

Adik: Lepas tu nak makan pukul berapa? Bukannya ada nasi kat rumah.

Abah: Makan je la roti.

Me: *suka hati la dua beranak ni baik aku masuk bilik*


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Me: Ni bersiap nak pergi mana??

Adik: Nak keluar makan.

Me: Makan apa?

Adik: Apa-apa je la..Hish..


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Ummi: Tak nak keluar makan ke?

Me: Nak keluar apanye dah pukul 9.30.

Ummi: Ntah abah ni tadi taknak keluar nak tengok Shah Rukh Khan.

Me: Malas la keluar..

Ummi: Lepas tu nak makan apa?

Me: Ntah..

Abah: Abah nak gi makan STEAMBOAT ni.

Me: Ha???Makan Steamboat?? Errrmmm pegi je la. Malas nak keluar.

Ummi: Dia ni bukan malas nak keluar tapi malas nak cari baju dalam almari, malas nak cari tudung, malas nak iron, sebab dia tau dah dia yang paling lambat. Nak keluar nak kena iron tudung, iron baju. Warna tak sesuai taknak pakai.

Me: *amboi tuan punya badan depan mata ni* 

Abah: Nak gi cepat bersiap. Abah tunggu.

ZZZAAAPPPP...Terus aku menghilangkan diri ambik tudung, iron cepat-cepat. Hahahaha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hanya dengan RM10 seorang, korang dah boleh makan buffet stemboat. Ambik berapa kali nak ambik. Bawa balik pun boleh dengan syarat pandai-pandai la korang sembunyikan masuk dalam poket seluar ke, poket baju ke, makcik-makcik atau akak-akak yang bawa handbag besar-besar waktu ni la nak manfaatkan ye tak..




Lagi lewat korang pergi, lagi ramai orang kat sini. Hypothesis accepted!



Suku dari keseluruhan yang kita orang ambik. Suku ye! Kita orang berulang-alik lebih kurang 5 kali pulak selepas tu. Bayangkan...Berapa banyak kita orang makan. Balik-balik, semua tukar baju, seluar sebab dah sendat sangat-sangat sampai dah tak boleh nak bernyawa dah.


Semua ni hanya berada di PERLIS. Datang perlis, korang tau la kat mana.. 


SEKIAN...

Lots Of Luv,
Fatin Aziz..

4 comments :

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Ya Allah, jauhnyaaa perlis! murah tuuu.. perghh nanti nk mai sana, nak makan kat sini.. :3

una said...

eh ,kat perlis dekt mane ?

fatin aziz said...

ena, a'a mmg murah sgt2..hehe

fatin aziz said...

eerrmmm mcm mna nak ckp.. jln nak pergi taman muhibbah..

 
copyright to: FatinAziz's Belog' full design: jiakreatifelt