Thursday, August 22, 2013

Baru Jumpa Jalan Balik Ke Belog

Assalamualaikum...

Lama kan tak upate. Kan kan kan???
Di manakah saya sebelum ni? Akan dicerita kemudian. Perlukan masa yang lama untuk menaip sebab banyak benda nak cerita. Wuahahaha..


Ramai yang bertanya, Tiffany & Co takde diskaun lagi ke? Raya hari tu tak sempat nak beli. Ok2. Sekarang jom beli ramai-ramai. Memandangkan tengah nak buat diskaun haruslah promote di blog jugak supaya makin laris. Wah gituwww..




DISKAUN 50% DIBUKA!!!!!


Tetapi ada syarat-syarat untuk dapat diskaun 50% tu. Ingat sikit ke? Banyak siot 50%. Pelik pulak cakap siot-siot ni. Tak pernah cakap siot menyiot jadi pelik. Dengar orang je cakap. Hehehe


PM page ni untuk 50%..Fatyyn Shopaholic Shoppe



Banner baru untuk I punya online page.. Cantik tak kak ton??? Cantik kan banner ni. Please cakap cantik. Penat tau edit. Bukan design sendiri ye tapi edit. Hikhokhikhok


Lots Of Luv,
Fatin Aziz...

8 comments :

Ikhmal Malique said...

selamat berniaga... :p

fatin aziz said...

terima kasih.. :)

ammelia yusoff said...

wuwuwu 50% tu, tapi sengkek pulak sekarang :(

fatin aziz said...

yes 50%..hehe

Eina Sakinah said...

wow 50%.. tak pe nnt sy usha2 ;)

fatin aziz said...

silakan usha ye.. :)

Izzie said...

cantik banner baru tu. ni puji ikhlas ni. ehehehe.

sekarang jugak i lawat blog tu. nak jugak tgk kot ade bajet boleh beli. :p

fatin aziz said...

ikhlas ek?? time kacih..hekhek2..silakan lawat..hehe

 
copyright to: FatinAziz's Belog' full design: jiakreatifelt