Wednesday, August 7, 2013

Special For Malam Raya

Assalamualaikum...


Dalam terkejar sana terkejar sini. Bungkus ketupat tak jadi masuk dalam perut. Kalau menjadi riuh satu rumah. Mengambil sedikit masa update blog. Cuma nak wish raya je. Tak aci la kalau blogger lain penuhkan blog diorang wish aku kosong tanpa meninggalkan jejak. Jeles tau!!!


SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR
&
BATIN

Maaf sekiranya ada terkasar bahasa. Terlepas pandang pertanyaan korang. Tersombong dengan korang walaupun takde niat. Segala "ter" lagi la. Atas muka bumi takde siapa pun yang sempurna. Jadi marilah kita sama-sama merendahkan diri memohon ampun dan kemaafan kepada sesiapa sahaja dan juga merendahkan diri mengampunkan segala kesalahan sesiapa sahaja. Moga-moga ukhwah sesama umat dapat dijalinkan semula.




p/s: Makan rendang, ketupat, lontong, soto, satay, biskut raya, lemang, nasi kerabu, nasi minyak, roti jala, nasi dagang, makaroni, spagetti, kek coklat, kek batik, kek pelangi, jangan lupa snap gambar masuk INSTAGRAM ye. Hekhekhekhek.



Lots Of Luv,
Fatin Aziz....

5 comments :

Nurulee said...

have a great raya.

~cik atin~ said...

selamat hari raya aidilfitri. maap zahir batin :)

fatin aziz said...

selamat hari raya NURULEE dan CIK ATIN.. :)

Lissa said...

salam aidilfitri dr lisajuga:)

fatin aziz said...

selamat hari raya sis lisa.. :)

 
copyright to: FatinAziz's Belog' full design: jiakreatifelt